ارسال پاسخ

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2730

pvc-asso.ir

استفاده از روشی جدید  برای سهولت تست مواد در دستگاه تنسایل

هنگام ترکیب این تبلت با تست کننده های مواد سری LD، این دستگاه به دستگاه تست خود ایستا ( مستقل) تبدیل می شود که تمام داده ها را مستقیما در تبلت بارگذاری می کند. عملکرد...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: تجهیزات Lloyd یک تبلت جدید را برای استفاده در دستگاه تست تنسایل مواد سری LD با ظرفیت کشش و فشار 5 تا KN  100 معرفی کرده است. این تبلت برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال یک راه حل آسان و قابل اعتماد دیجیتالی برای تست مواد هستند که در آن نیازی به کامپیوتر و یا دانش زبان برنامه نویسی نیست.

 

 هنگام ترکیب این تبلت با تست کننده های مواد سری LD، این دستگاه به دستگاه تست خود ایستا ( مستقل) تبدیل می شود که تمام داده ها را مستقیما در تبلت بارگذاری می کند.

 

 عملکرد 2 در 1 این تبلت به کاربران انعطاف پذیری قرار دادن تبلت را مستقیما روی دستگاه تست و یا جایی در کنار دستگاه می دهد. با یک رابط بصری و قابلیت تست سریع مانند قراردادن تست های خاص به عنوان موارد مطلوب و مورد دلخواه در صفحه  استارت آپ، انجام یک تست، انتخاب اجرای ازمایشی و خروجی نتایج فقط با فشردن چند کلید انجام می شود. این تبلت 13 اینچی دارای صفحه ی لمسی رنگی با قابلیت خواندن آسان است و به منظور برنامه های روتین( متداول) نیاز به اندازه گیری بار اوج و بار شکست دارد.

 

نتایج آزمون را می توان به صورت نمودار و یا در قالب جدول با نشان دادن چندین نتیجه آزمون مشاهده کرد.این نتایج به طور خودکار ذخیره می شوند و به کاربر این امکان را می دهد که در زمان دیگری آنها را به یاد بیاورد و آنالیز کند. 

 

خروجی نتایج آزمون به صورت فایل PDF و csv   است. ذخیره اطلاعات می تواند بر روی یک سرور داخلی و یا خارجی برای ارائه یک روش کارآمد برای بازده مستند سازی، کیفیت محصول و عملکرد انجام شود. این تبلت می تواند دارای رمز و به صورت دو سطح کاربری سرپرست و اپراتور باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد